пятница, 17 октября 2014 г.

1235. Я даю вам зараз останню Молитву Хрестового Походу

Середа, 8 жовтня 2014, 21:10
Моя дорога, улюблена донечко, Моє Серце зараз розбите. Зрадники прокололи Мій Бік і землю сьогодні заливає та затоплює Моє Горе, яке є настільки сильним, що ніщо не може Мене втішити.
Я запитую тепер, хто з Моїх священнослужителів буде достатньо сильним, щоб відстоювати Істину?
Я даю вам зараз останню Молитву Хрестового Походу. Вона для священиків. Я прошу, щоб Мої священнослужителі промовляли її щодня.
Молитва Хрестового Походу (170 ) Щоб відстоювати Святе Боже Слово.
О, Дорогий Господи, мій улюблений Ісусе Христе,
Підтримуй мене.
Захищай мене.
Зберігай мене в Світлі Твого Обличчя, в той час як посилюється моє переслідування за мій єдиний злочин — відстоювання Істини, Святого Божого Слова.
Допоможи мені знайти в собі мужність, щоб служити Тобі вірою і правдою повсякчас.
Дай мені Твою Мужність і Твою Силу, коли я борюся, захищаючи Твоє вчення попри запеклий опір.
Ніколи не покидай мене, Ісусе, у час моєї нужди і дай мені все необхідне, щоб продовжувати служити Тобі,
через уділення Святих Тайн і Твоїх Дорогоцінних Тіла і Крові, через Святу Літургійну Жертву.
Благослови мене, Ісусе.
Іди зі мною.
Відпочивай у мені.
Залишайся зі мною.
Амінь.
Ваш Ісус

Молитва Крестового похода (170) Чтобы отстаивать Слово Божье
О, дорогой Господь, мой возлюбленный Иисе Христе,
поддерживай меня
защищай меня, сохраняй меня в Свете Лица Твоего, в то время, как усиливается преследование меня за мое единственное преступление - отстаивание Истины, Святого Божьего Слова. Помоги мне найти в себе мужество, чтобы всегда служить Тебе верою и правдою.
Дай мне Твое Мужество и Твою Силу, когда я борюсь, защищая Твое Учение, несмотря на жестокое сопротивление. Никогда не покидай меня, Иисусе, в час моей нужды и дай мне все необходимое, чтобы продолжать служить Тебе,
через уделение Святых Таинств и Твоих Драгоценных Тела и Крови через Святую Литургическую Жертву.
Благослови меня, Иисусе.
Иди со мной.
Пребывай во мне.
Оставайся со мною.
Аминь.

Комментариев нет:

Отправить комментарий